Serwery głosowe OsiDial obsługują w Polsce codziennie przynajmniej 150 000 wywołań telefonicznych

OSIDIAL i UniCTI - oprogramowanie do głosowej i telefonicznej obsługi przedsiębiorstw - jest propozycją profesjonalnych rozwiązań telekomunikacyjnych w przedsiębiorstwach, które firma OSIMATIC oferuje od 1990 roku.

wb01539_.gif (682 octets) New functionality in modules: Voice Mail and Fax Server!

The voice mail and fax server modules have been combined to create a multimedia center handling voice, fax and e-mail messages in the uniform way. See the detailed specification of functions offerred by the OsiDial multimedia center.

wb01539_.gif (682 octets) New module: Uniwersal Call Manager!

The Uniwersal CTI package has been equipped with a new module Call Manager. It is intended is to supervise the indicated calling groups and redirecting calls to the specified subscribers or groups, according to the previously defined criteria/rules. It is possible to configure multiple groups with different criteria, and if no rule is met for any group the call is redirected to the default subscriber/group. At present the following redirecting rules are available: executing a query in a database if the query result is not empty the call is redirected, otherwise it remains in the default group. The rule can have the following parameters: the calling subscribers number and/or the called number. Additional parameters will be implemented in future for example the calling subscribers preferences that will be passed by the OsiDial program. The call will be passed only to the appropriate subscribers/groups . The second available rule is based on the called number depending on the called number the calls are redirected to different calling groups.

wb01539_.gif (682 octets) Nowość: dodatkowe funkcje w poczcie głosowej!

Moduł poczty głosowej z pakietu OsiDial został wzbogacony o dodatkowe funkcje. W pełni zintegrowano pocztę faksową: pozostawianie i wysyłanie dokumentów faksowych. Wprowadzono ujednolicone zarządzanie wiadomościami przez telefon: możliwe jest uzyskanie informacji o ilości i czasach odbioru poszczególnych faksów, odbiór faksu z własnej skrzynki podczas trwania rozmowy i/lub przekazanie go na inny numer telefonu na koszt serwera faksów. Dodatkowo przez telefon możliwe jest sprawdzenie ilości odebranych wiadmości email. Abonent może sprawdzić datę i czas odebrania wiadomości, jej rozmiar oraz jeśli jest zainstalowany moduł syntezy mowy zgodny z SAPI, odsłuchać jej temat i treść. Zmodernizowany moduł zawiera także ulepszenia w zakresie notyfikacji o pozostawionych wiadomościach. Tradycyjna metoda (lampka LED i/lub zmieniony ton wybierania) informująca o pozostawionej wiadomośći lub faksie została wzbogacona informowaniem poprzez pocztę elektroniczną i/lub SMS. Abonent zatem dowiaduje się o nowych wiadomościach nawet nie bedąc w biurze. Notyfikacja pocztą elektroniczną może dodatkowo zawierać samą wiadomość głosową lub faksową jako załącznik. Wreszcie moduł poczty głosowej doczekał się zintegrowanego interfejsu www. Dlatego teraz jest możliwe z dowolnego miejsca na Ziemi poprzez zwykłą przeglądarkę internetową: odsłuchanie/obejrzenie otrzymanych wiadmości głosowych/faksowych, ich zarządzanie jak archiwizacja czy kasowanie. Możliwa jest zdalna kofiguracja skrzynki głosowej czy faksowej. Administrator może poprzez przeglądarkę zdalnie zarządzać wszystkimi skrzynkami oraz ma dostęp do statystyki wywołań przychodzących, wychodzących i faksowych.

wb01539_.gif (682 octets) Nowość: Komponenty dla programistów!

Nasza oferta została wzbogacona o komponenty dla programistów, ułatwiające pisanie programów korzystających z interfejsów programowych: Microsoft Telephony API (TAPI) i Microsoft Messaging API (MAPI). Komponenty pozwalają na łatwy dostęp do wielu funkcji interfejsów, bez konieczności posiadania czy studiowania zawiłej dokumentacji zawartej w MS Platform SDK. Dzięki temu integracja własnych programów z telefonią czy implementacja w nich wymiany wiadomości elektronicznych staje się dużo szybsza i łatwiejsza. Biblioteki przeznaczone są dla programistów korzystających z Borland C++ Buildera w wersji 5 lub 6.

wb01539_.gif (682 octets) Nowość: Nowe funkcje w programie UniwersalObserver!

Nowa wersja programu Observer została rozbudowana o dodatkowe funkcje taryfikujące. Oprócz istniejących dotychczas ograniczeń czasowych nałożonych na poszczególne rodzaje połączeń wychodzących, dodano ograniczenie kwotowe. Pozwala to na łatwe określenie górnej granicy wydatków w zależności od abonenta. Kwoty obliczane są na podstawie taryf i czasu trwania połączenia lub impulsów taryfikujących otrzymywanych od operatora telekomunikacyjnego. W razie braku wolnych środków połączenie nie jest zestawiane lub jest rozłączane, a na wyświetlaczu telefonu pojawia się stosowny komunikat.

wb01539_.gif (682 octets) Nowość: Program uctcTapi w wersji jednostanowiskowej!

Udostępniliśmy program uctcTapi, który jest jednostanowiskową wersją programu klienta UniwersalCTI. Do swej poprawnej pracy wymaga sterownika Tapi dla telefonu. Pobierz.

wb01539_.gif (682 octets) Nowość: Nowe możliwości programu UniwersalObserver!

W najnowszej wersji programu Observer dodano funkcje kontrolujące uprawnienia poszczególnych abonentów do połączeń wychodzących. Na obecnym etapie weryfikowane jest prawo do zestawienia połączenia, maksymalny czas trwania rozmowy wychodzącej oraz miesięczny, sumaryczny limit czasu rozmów wychodzących, w zależności od rodzaju połączenia: wewnętrzne, zewnętrzne lokalne, zamiejscowe, międzynarodowe, do sieci komórkowej, teleinformatycznej czy połączeń audiotexowych. Otwarta architektura umożliwia łatwe definiowanie własnych typów połączeń. W razie braku uprawnień połączenie nie jest zestawiane lub jest rozłączane, a na wyświetlaczu telefonu pojawia się stosowny komunikat.

wb01539_.gif (682 octets) Nowy moduł: UniwersalObserver!

Pakiet UniwersalCTI wzbogacony został o kolejny, ważny moduł poszerzający możliwości integracji sieci telefonicznej z komputerową przedsiębiorstwa. Jest to program monitorujący stan wszystkich telefonów w firmie. Zbierane informacje zachowywane są dla celów statystycznych czy raportów. Jest także możliwość dostępu do niektórych danych poprzez serwer WWW.

wb01539_.gif (682 octets) Uniwersal CTI: nowa wersja!

Ukazała się nowa wersja 3 naszej standardowej aplikacji UniCTI, integrującej sieć telekomunikacyjną i komputerową w przedsiębiorstwie. Zmieniono całkowicie interfejs użytkownika, rozszerzono funkcjonalność oraz integrację z innymi produktami Osimatic.

wb01539_.gif (682 octets) Nowy produkt: Universal Messaging Server

UMS jest programem pracującym samodzielnie lub modułem integrujacym się z pakietem UniversalCTI. Umożliwia wysyłanie dokumentów faksem z dowolnej aplikacji na komputerze z zainstalowanym klientem CTI. Dla wywołań przychodzących działa jako poczta głosowa i faksowa.

wb01539_.gif (682 octets) Nowość: Nowe możliwości programu UniCTI

W najnowszej wersji serwera CTI dodano funkcje obsługujące stanowiska agentów ACD. Z poziomu programu klienta możliwe jest logowanie i wylogowanie agentów jak również zmiana ich statusu: np. zajęty, gotowy czy w opracowaniu. Wszystkie te funkcje dostępne są także dla programistów poprzez nasz komponent wizualny.

wb01539_.gif (682 octets) Nowość: UniCTI w wersji dla twórców oprogramowania!

Obecnie, twórcy oprogramowania mają możliwość łatwej integracji swoich produktów z serwerem CTI. Dodanie funkcji obsługi telefonu do dowolnej aplikacji w systemie MS Windows nigdy nie było prostsze. Komponenty wizualne pozwalają  w ramach narzędzi RAD, na stworzenie pełnego klienta CTI w ciągu zaledwie jednej godziny.

wb01539_.gif (682 octets) Telekomunikacja Polska ponownie wybrała OsiDial

Telekomunkacja Polska S.A. uruchomiła następny serwer głosowy OsiDial, obsługujący 60 linii. Po prawie trzech latach użytkowania oprogramowania pełniącego rolę serwera centrum informacyjnego popularnych usług, TP S.A. zakupiła kolejne licencje w celu udostępnienia podobnych usług w kolejnym regionie.

wb01539_.gif (682 octets) Nowy produkt: Integracja telefonii z siecią komputerową!

Aplikacja UniCTI jest przeznaczona do integracji sieci telekomunikacyjnej i komputerowej w przedsiębiorstwie. W skład aplikacji wchodzi oprogramowanie serwera CTI komunikujące się z centralą telefoniczną , oprogramowanie serwera bazy danych i oprogramowanie klienta instalowane na komputerach użytkowników. Serwer CTI jest podłączony do centrali poprzez wyspecyfikowany interface (opcjonalnie także do serwera głosowego OsiDial), a do sieci komputerowej przedsiębiorstwa poprzez kartę sieciową z protokołem TCP/IP. Nie wymaga instalacji żadnych dodatkowo płatnych produktów pośrednich do komunikacji z centralą, jak np. pakiet CT connect. Jak zawsze w firmie Osimatic, jest to produkt całkowicie polski, napisany od początku do końca przez polskich programistów.

wb01539_.gif (682 octets) Nowość: Serwer www!

Standardowy pakiet OsiDial zawiera teraz serwer WWW umożliwiający zdalną konfigurację wybranych parametrów pracy serwera OsiDial z poziomu przeglądarki internetowej.

wb01539_.gif (682 octets) Nowość: Moduł dzwonienia seryjnego!

Nowy moduł umożliwia realizację obdzwaniania według przygotowanej listy numerów telefonicznych. Po uzyskaniu połączenia, adresatowi przekazywana jest informacja słowna, która może być opcjonalnie przez niego potwierdzona klawiszem telefonu. Nowe funkcje są użyteczne przy budowaniu systemów powiadamiania, alarmowania, monitorowania, ankietowania itp.

wb01539_.gif (682 octets) Nowość: Integracja OsiDial z Microsoft Speech API

Integracja umożliwia obsługę dowolnego, zgodnego z SAPI, silnika przetwarzającego tekst na mowę. Użytkownicy mają teraz dostęp do informacji tekstowych, zmiennych w czasie, w swoim ulubionym języku, także polskim. Zawartość baz danych, treść przychodzącej poczty elektronicznej, itp może być odsłuchiwana zdalnie przez telefon.

wb01539_.gif (682 octets) Nowość: Integracja OsiDial z systemem rozpoznawania mowy

Zakończono prace intergrujące oprogramowanie do głosowej obsługi przedsiębiorstw OsiDial z systemem rozpoznawania mowy licencjonowanym od firmy France Telecom. System rozpoznaje mowę dyskretną, czyli wyrazy ze zdefiniowanego wcześniej słownika.

wb01539_.gif (682 octets) Telekomunikacja Polska wybrała OsiDial

Telekomunkacja Polska S.A. uruchomiła serwer głosowy OsiDial, obsługujący 150 linii. Serwer obsługuje wszystkie, dotychczasowe tzw. usługi magnetofonowe. W ramach zlecenia zainstalowano także Generator Aplikacji oraz OsiStudio, umożliwiające bieżącą aktualizację nagrań i tworzenie nowych, interaktywnych serwisów informacyjnych.

wb01539_.gif (682 octets) Nowość: obsługa klienta MAPI w OsiDial

Do pakietu OsiDial został dołączony klient MAPI. Dzięki temu możliwy jest rozdział faksów przychodzących wprost na biurko adresata, poprzez pocztę elektroniczną w sieci LAN. Dodatkowo wszystkie wiadomości zostawiane w poczcie głosowej mogą być odsyłane do właściwych adresatów, którzy nie muszą już używać telefonu, aby odsłuchać pocztę głosową.


Copyright © 2010   OSIMATIC Polska.   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kopiowanie całości lub fragmentów tekstu czy grafik tylko za zgodą OSIMATIC
   ul. Św. Ducha 20 82-300 Elbląg Tel: +48 22 3791730 Faks: +48 22 3791731